დღე 7
მუშაობა დავიწყეთ მოსწავლის ნამუშევრის განხილვით,შევუფასეთ ერთმანეთს ნამუშევარი წყვილებში და მივეცით უკუკავშირი.
ვისწავლეთ დიფერენცირებული მიდგომა,ვიმუშავეთ კითხვარზე რომელიც გათვლილი იყო დიფერენცირებულ მიდგომაზე. შაბლონში ჩავწერთ ის აქტივობები რომლებიც დამეხმარება როგორც სსსმ მოსწავლეების პროექტში ჩართვაში,ისე ნიჭიერი და არაქართულენოვანი მოსწავლეებისთვის.
ვისწავლეთ დიფერენცირებული მიდგომა,ვიმუშავეთ კითხვარზე რომელიც გათვლილი იყო დიფერენცირებულ მიდგომაზე. შაბლონში ჩავწერთ ის აქტივობები რომლებიც დამეხმარება როგორც სსსმ მოსწავლეების პროექტში ჩართვაში,ისე ნიჭიერი და არაქართულენოვანი მოსწავლეებისთვის.
Комментарии
Отправить комментарий